Home / מחסומי לחץ / האם בעת השכרת מחסומים יש מינימום כמות של הזמנה ואיך כדאי להקים אירוע בטיחותי?

האם בעת השכרת מחסומים יש מינימום כמות של הזמנה ואיך כדאי להקים אירוע בטיחותי?

השכרת מחסומים כיום היא פעולה מתבקשת בהקמת אירועים בסדר גודל בינוני וגדול. רוב האירועים בארץ נדרשים באמצעי מיגון כאלה ואחרים כדי לספק ביטחון לקהל במקום ולאוכלוסיה באזור. יש מספר רב של אירועים אשר נגרמו כתוצאה מחוסר באמצעים ביטחוניים או בכוח אדם ולכן יש לכך חשיבות רבה.

השכרת מחסומים יכולה להיות עם כמות מינימלית של הזמנה וניתן אף לרכוש אותה לעתים בבודדים אך לא להשכיר אותם. הסיבה לכך היא שהשכרה של מחסום אחד או כמה מחסומים היא לא יעילה ולכן יש צורך בכמות גדולה של מחסומים. 

בנוסף, מחסומים רבים הם מחוברים אחד לשני בדרך מסוימת ולכן לא ניתן לרכוש שני מחסומים שונים משתי חברות שונות אז עדיף לרכוש מחוסמים מחברה אחת שמתחברים בצורה טובה אחד לשני. 

בנוסף, המחסומים גם מותאמים לסוג האירוע. יש אירועים בהם יש צורך בעשרות מחסומים לאורך האזור ויש כאלה הדורשים פחות אך עדיין מספיק כדי לייצר הרתעה וסדר. 

חלק מהמחסומים גם מותאמים לאירועים והופעות כמו מחסומי לחץ ולכן לפני שמבצעים השכרת מחסומים כדאי לברר איזה מחסומים מתאימים בהתאם לסוג. 

החברות שמציעות את השירות של השכרת מחסומים בארץ לרוב גם מציעות שירותים נוספים בתחום זה כמו הקמת במות, אביזרי במות, תפאורה והקמת תערוכות. 

לכן, כאשר בודקים את המחירים של השכרת מחסומים כדאי גם לברר לגבי שאר השירותים שהחברה מציעה כדי לקבל הצעת מחיר טובה יותר עבור כל השירותים הניתנים בעת הקמת האירוע.

הקמה של אירועים דורשת לעיתים התייחסות להרבה פרטים ולכן כדאי מאוד להתייעץ עם חברת הפקות אשר בעלת ניסיון בתחום זה מאפשרת הורדה של מעמסה בארגון האירוע ושמירה על הסדר שלו.

ההקמות של מחסומים באזור יכולה לשפר מאוד את האבטחה אך חשוב גם להוסיף מאבטחים וסדרנים בחלק מהאירועים כדי לשמור על הסדר בצורה טובה יותר. הקושי בהשתלטות על התפרעויות הוא לרוב כאשר ההתפרעות יוצאת מכלל שליטה ולעיתים ניתן למנוע את האזורים הנפיצים על ידי הפרדה בין אזורים וזיהוי גורמים נפיצים.

כיום, יש גם אמצעים טכנולוגים כדי לשמור על הביטחון בצורה טובה יותר, כך למשל קיימים גם אמצעים אשר מונעים כניסה של חפצים חדים בעזרת שימוש בגלאי מתכות מתוחכמים ושימוש ברחפנים כדי לזהות גורמים חשודים שלא נראים על פני הקרקע.

בנוסף לרכישת או השכרת מחסומים כדאי גם לשכור את השירותים של סוסי משטרה ויחידות חבלה בהתאם לאירוע. קיימים אירועים אשר המשטרה צריכה לתת את אישורם כדי שהם ימשיכו להתקיים ולכן יש צורך בעוד מגוון רחב של אמצעי בטיחות אשר נדרשים כאמצעי אלמנטרי לצורך שמירה על הסדר.
לסיכום, כדאי לבצע רכישת או השכרת מחסומים למגוון רחב של אירועים רצוי להיוועץ עם הגורמים הרלוונטים לנושא.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *