Home / Uncategorized / כיצד למצוא אינסטלטור מומלץ ?

כיצד למצוא אינסטלטור מומלץ ?

אינסטלטור הוא איש מקצוע אשר עוסק בתחום של צנרת מים, ביובים, דודי שמש ועוד. כיוון שמדובר במערכות משמעותיות בבית, פעמים רבות נצטרך להזמין אינסטלטורים כשניתקל בבעיה או כאשר נרצה לחדש את המערכות.

אינסטלטור יכול לעבוד בהיקף ביתי, ולתקן צנרות ביתיות ומערכות ביוב ביתיות. כמו כן, ישנם אינסטלטורים שמטפלים בבעיות במערכות עירוניות. כיום ניתן למצוא נותני שירות רבים בתחום ולכן חשוב לבחור אינסטלטור מומלץ ואמין.

אינסטלטור לרוב ידע לטפל בבעיות כמו איתור נזילות, תיקון נזילות, שיפוץ חדרי אמבטיה, החלפת צנרות בבית, תיקון והחלפה של דוד שמש, פתיחת סתימות ועוד.

כך למשל אם מזהים נזילה בבית על ידי קירות רטובים, עובש, התקלפות או חשבון מים מנופח, כדאי להזמין אינסטלטור מומלץ לבדיקה. ישנם אינסטלטורים המתמחים בנזילות ומסוגלים לאתר סוגים שונים של נזילות בשיטות מתקדמות. לעיתים הם לא יציעו תיקון אלא רק אבחון ואיתור של הבעיה. במקרה זה, תחילה מגיע האינסטלטור לבית הלקוח, ומזהה באיזו מערכת יש נזילה. על ידי שימוש בכלים יעודיים כמו מצלמה תרמית הוא יכול לאתר את המקום בו יש בעיה בצינור, לרוב מבלי לפרק בלטות או לשבור קירות כמו בעבר. לאחר איתור הנזילה, הוא או איש מקצוע אחר יבצעו תיקון והחלפת צנרת במקום הבעייתי. ישנם אינסטלטורים שמציעים גם תיקונים של צינורות וסתימה של סדקים מבלי לשבור קירות על ידי דרכים חדשניות.

שירות נוסף שמציע אינסטלטור הוא תיקון של דודי שמש. ישנם סוגים רבים של תקלות בדודי שמש ולא תמיד צריך לקנות חדשים, אלא לעיתים החלפה של חלק תספיק או ניקיון מקצועי. אינסטלטור מומלץ יציע תיקונים ובדיקות של דודי שמש. כיום ניתן לקרוא מידע רב אודות התחום של תיקון דודי שמש ולהבין מה טווח המחירים עבור התיקונים השונים ומתי נדרש דוד שמש חדש. 

אינסטלטור מומלץ יכול גם להציע שירות של שיפוץ חדרי אמבטיה. חדר אמבטיה כולל מערכות מים רבות ובעת השיפוץ מומלץ לעיתים לחדש את כל הצנרת. חלק מן האינסטלטורים מציעים שירותים של שיפוץ חדר אמבטיה באופן מלא.
כיום ניתן למצוא אינסטלטור מומלץ המציע שירותים עבור בעיות שונות בבית. אינסטלטורים יכולים לעבוד באזור מסוים בארץ או לתת שירות בפריסה גדולה יותר. לרוב אינסטלטורים יעבדו באופן עצמאי ולעיתים כחלק מחברת אינסטלציה. בכל אופן ניתן למצוא אינסטלטור מומלץ באמצעות האינטרנט. אינסטלטורים שונים יתחזקו אתר בו הם יפרטו אודות השירותים שלהם, אודות התהליכים השונים של איתור נזילות, תיקון דודי שמש ותחומים נוספים. כמו כן, באתר ניתן לקרוא לעיתים מחירים וגם להתרשם מהמלצות. כיום ניתן למצוא אינסטלטורים רבים ולכן חשוב לבחור אינסטלטור אמין, שהמחירים שלו דומים למחירים הממוצעים בשוק ושהוא מבין היטב בתחום. ניתן למצוא מידע רב אודות תחום האינסטלציה באינטרנט ולהבין כיצד לבחור אינסטלטור.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *