Home / מחסומי לחץ / האם השכרת מחסומים לאירועים היא כדאית או שעדיף לרכוש מחסומים?

האם השכרת מחסומים לאירועים היא כדאית או שעדיף לרכוש מחסומים?

אירועים שונים דורשים מגוון רחב של פתרונות בתחום הבטיחותי ועל כן יש צורך במגוון רחב של מחסומים בהתאם לסוג האירוע וגודלו. מספר רב של מחסומים נדרש באירועים גדולים ולעתים באירועים בעלי מתיחות גבוהה בקרב הקהל יש גם צורך לבצע השכרת מחסומים לאירועים עם טכנולוגיות חדישות.

השכרת מחסומים לאירועים היא האופציה העדיפה על פני רכישת מחסומים לאירועים מפני שלרוב האירוע הוא אירוע חד פעמי או כזה המתרחש אחת לתקופת זמן מסוימת. כאשר מבצעים רכישת מחסומים לאירועים יש צורך גם בתחזוקת המחסומים ומציאת מחסנים מתאימים כדי לאחסן את כל המחסומים בתום האירוע. 

בנוסף, כדאי לבצע השכרת מחסומים לאירועים כדי לחסוך את הזמן של התעסקות סביב הקמת ופירוק המחסומים, חברות הפקה וציוד בימתי נותנות את המענה הנ"ל כדי לשמור על הציוד שלהם מחד וכדי לספק את השירות הראוי והמקצועי כדי להקים את המחסומים באזורים הנכונים ביחס לבמה או ביחס לשטח שבו הוא מוצב.

אירועים גדולים דורשים הכנה מסיבית ולחץ גדול ולכן ההתעסקות בהצבת מחסומים או הקמת הבמות הוא זמן יקר שכדאי להשאיר אותו לאנשי המקצוע כדי להקים את הבמה בצורה בטיחותית ונכונה ולכן כדאי לבצע השכרת מחסומים לאירועים. כמו כן, כדאי לבצע את הקמת המחסומים בהתאם לתקנות של הממשלה כדי למנוע אסונות בזמן האירוע.

השכרת מחסומים לאירועים היא כדאית יותר על פני רכישת מחסומים מפני שהעלות שלה הרבה פחות גדולה מאשר רכישה שלהם. עלות הצבת מחסום יכולה להסתכם בכמה עשרות שקלים עבור כמה שעות לכל מחסום לעומת רכישת מחסום שיכולה להגיע לכמה אלפי שקלים עבור כל מחסום. אם האירוע הוא אירוע יום יומי כמו הצבת מחסום על יד משרד ממשלתי או על יד שער ביטחון הרכישה של המחסום היא כדאית מאוד וכדאי להתייעץ על סוג המחסום לפני הרכישה.

חברות רבות כיום מבצעות אירועים שונים עבור העובדים שלהם ומייצרות ערבי כיף ואירועים גדולים לחברה. כחלק מכך, החברות מארגנות הופעות גדולות עבור הצוות שלהם ולעתים שוכחות לבצע השכרת מחסומים לאירועים שכן הם מכירים את העובדים. אך לעתים ההופעות גדולות מאוד וגם בחלק מהאירועים ניתן להביא את בני המשפחה ועל כן כדאי לבצע השכרה של מחסומים לאירועים אפילו בעלות נמוכה כדי להימנע מאי נעימות.
לסיכום, השכרת מחסומים לאירועים היא כדאית עבור מרבית האירועים אולם קיימים מקרים בהם כדאי לחשוב על רכישת מחסומים אם המחסומים עומדים לאורך זמן באותו מקום. בנוסף, כדאי לשקול בחיוב את הקמת המחסומים בסיוע של הספקים שכן הם בעלי ניסיון בתחום וזה והבנתם בנושא הן בנושא הבטיחותי והן בנושא הלוגיסטי הוא חשוב ומכריע כדי להקים את האירוע על הצד הטוב ביותר וללא תקלות.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *