Home / אינסטלטור / האם כאשר האינסטלטור מבצע איתור נזילות מים מחיר האיתור גלום במחיר התיקון?

האם כאשר האינסטלטור מבצע איתור נזילות מים מחיר האיתור גלום במחיר התיקון?

נזילות הן בעיה נפוצה בבתים רבים והן נובעות כתוצאה מסדק או פיצוץ בצינורות המים. מערכות המים והביוב בבית נמצאות מתחת לרצפה או בקירות ולכן לא ניתן לראות בדיוק היכן הבעיה בצינור ובאיזה חלק. לכן ישנם אנשי מקצוע העוסקים בתחום ועל ידי כלים ושיטות יכולים למצוא את המקור לנזילה ולתקן אותה.

איתור נזילות נעשה על ידי אינסטלטורים או מומחים לאיתור נזילות. כל נזילה מצריכה בדיקה אחרת וכלים אחרים ולעיתים איתור נזילה יכול לארוך גם מספר שעות. ישנם אינסטלטורים ואנשי מקצוע המציעים איתור נזילות ללא תיקון שלהן ואחרים מציעים אפשרות של איתור הנזילה ולאחר מכן גם תיקון שלה. עבור איתור נזילות מים מחיר משתנה התלוי בגורמים רבים ביניהם למשל מבנה מערכת המים, מורכבות איתור הנזילה, הכלים השונים בהם נעשה שימוש על מנת לאתר את הנזילה ועוד. 

נזילות בבית לרוב ייראו לעין על ידי רטיבות בקירות או ברצפות, חשבון מים מנופח או עובש בקירות. ברגע שמבחינים בנזילה לרוב מזמינים איש מקצוע שיטפל בה. איתור הנזילה יכול להיות משימה פשוטה או מורכבת מאוד בהתאם לגורמים רבים. בעבר כדי לאתר נזילה היה צורך בשבירה של קירות ורצפות. אולם כיום ישנם כלים טכנולוגיים המאפשרים לבעלי מקצוע לאתר את המקום בו יש נזילה ולעיתים גם לתקן את הבעיה ללא שבירת קירות ורצפות.

עבור איתור נזילות מים מחיר שיכול לעמוד על כמה מאות או אלפי שקלים, בהתאם לבעיה ולדרכי הפתרון שלה. כך למשל אחת השיטות כיום לאתר נזילות היא באמצעות מצלמה תרמית. מצלמה זו פועלת על אינפרא אדום ומאפשרת להבחין באזורים בהם הטמפרטורה משתנה. במקרה זה, איש המקצוע יאתר את המערכת בה יש בעיה, יזרים בה מים חמים ויעבור עם המצלמה על מנת למצוא את המקור לנזילה. היכן שיש סדק, המים יזלגו החוצה וכיוון שהם חמים, המצלמה תאתר אותם ותציג אותם בצבעים אחרים. לשימוש במצלמה תרמית לצורך איתור נזילות מים מחיר גבוה וכמו כן, לא תמיד יש צורך להשתמש בה או שלא תמיד היא תוכל לעזור. 

כאשר מדברים על איתור נזילות מים מחיר יכול להיות מחושב יחד או בנפרד מהמחיר של תיקון הנזילה. אנשי מקצוע רבים מציעים שירות הכולל איתור נזילות בלבד ללא תיקון שלהן. כיום ניתן למצוא הצעות מחיר וטווח מחירים ממוצע באינטרנט.

עבור איתור נזילות מים מחיר הוא פרמטר חשוב אך לא היחידי וחשוב לבחור גם באיש מקצוע אמין ומקצועי שיבצע עבודה איכותית. ניתן למצוא אינסטלטורים או מומחים לאיתור נזילות על ידי המלצות של חברים או באמצעות האינטרנט. כיוון שעבור איתור נזילות מים מחיר משתנה, ניתן לערוך השוואה בין כמה אנשי מקצוע לפני שבוחרים עם מי לעבוד.

About admin

Check Also

אינסטלטור 24 שעות

מצב חירום בצנרת יכול לקרות בכל עת, ביום או בלילה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *